_Premier_ - 2012-02-13 23:01:36

1. Rejestracja w serwisie oznacza, że zapoznałeś się i akceptujesz wszystkie postanowienia niniejszego regulaminu. Jednocześnie informujemy, że wszelkie dane osobowe są do wglądu jedynie przez administrację, i nie będą one udostępniane osobom trzecim.

2. Prosimy o posługiwanie się poprawną polszczyzną i o przestrzeganie zasad jej pisowni włączając w to stosowanie polskich znaków.

3. Na Forum zabronione jest: szerzenie treści propagujących postępowanie niezgodne z polskim i międzynarodowym prawem (w jakiekolwiek formie), nienawiść rasową, wulgarnych, obscenicznych, oszczerczych, jak również obrażanie uczuć religijnych różnych grup wyznaniowych.

4. Zawartość każdego postu, jest wyrażeniem poglądów i opinii autora, a nie osób odpowiedzialnych za funkcjonowanie forum, którzy nie ponoszą za nie odpowiedzialności. Nie zwalnia to jednak użytkowników przed przestrzeganiem pkt.03 niniejszego regulaminu.

5. Forum służy szeroko pojętej wymianie poglądów i opinii, jednak prosimy swoje wypowiedzi umotywować lub w przypadku podejmowania kontrowersyjnego czy też mało znanego faktu podać źródło swoich informacji.

6. Posty jednozdaniowe oraz nic niewnoszące do dyskusji będą kasowane, a autorowi większej ilości takich postów będą nadawane ostrzeżenia!

7. Prosimy o trzymanie się tematu wątku/działu. W razie konieczności zachęcamy do zakładania oddzielnych wątków, ewentualnie do zwracania uwagi moderatorom danego działu o wydzielenie postów nie na temat do innego.

8. Prosimy o nie dublowanie, nie pisanie wielu postów tego samego autorstwa jednego pod drugim (doubleposting). Do tego służy opcja "edytuj". Zapomniałeś czegoś dodać w swoim ostatnim poście? Kliknij na ten przycisk i dodaj co chciałeś. Nie pisz następnego pod nim.

9. Administracja forum (tj. administratorzy i moderatorzy) są zobowiązani do dbania o przestrzeganie wymienonych wyżej zasad, a także o kulturę dyskusji. Aby uniknąć sporów wobec rozbieżności w postrzeganiu zasad regulaminu oraz dobrego smaku uznaje się, że to interpretacja administracji jest wiążąca.

10. Administracja wypełniając swoje obowiązki (patrz pkt.09) ma prawo ingerować w posty użytkowników (tj. zmieniać ich treść), kasować je oraz nadawać użytkownikom tzw. "ostrzeżenia". "Ostrzeżenie" nie jest metodą nacisku, a jedynie informacją o błędnym postępowaniu na forum w rozumieniu administracji. Ostrzeżeń jest pięć, po których - w przypadku drastycznego naruszenia zasad regulaminu - administracja ma możliwość (po wspólnym głosowaniu) usunięcia użytkownika z Forum.

11. Administracja nie jest nieomylna, więc prosimy o wyrozumiałość w postrzeganiu jej poczynań. Gdyby jednak doszło do nadużyć to każdy użytkownik ma prawo zaprotestować. W tym celu prosimy używać opcji "raport" przy danym poście, lub też korzystać z "Prywatnych Wiadomości" i informować administrację o ewentualnym łamaniu regulaminu i zasad ogólnie pojętej kultury zarówno przez zwykłych użytkowników jak i przez nią samą.

https://silnikielektryczne.sklep.pl/ pojemniki psychoterapia Piła przewóz osób Piła transport ziemi Piła